Tuesday, August 28, 2012

Cenggini lah.

Cengginilah aku.
Perangai tak rupa manusia.
Rupa pun lebih kurang zombie.
cengginilah.

Bila takdapat nak marah.
Takmarah sebenarnya cuma takgeti nak sembunyikan kekecikan hati.
Susah jugak. Kasi orang pikir kita ni lenja.
Manja tak bertempat.
Tak sebenarnya.
Sekali sekali boleh cakap tidak.
Tapi ini dah selalu.
Boleh bilang jari je berapa kali.

Cengginilah aku.
Takdapat aku bawak diri.
Kau bukan siapa siapa pun.
Orang paling aku mau.
Mau untuk setiap hidup aku.
Paling tidak aku mahu jawapan
'Ohh nanti kita cuba pergi'
'Boleh tapi takut ada kerja'
Sedikit sebanyak hati boleh sejuk sepo sepoi.
Terus tidak memang kecutlah.

Bila dibilang, dibagi tahu tidak faham.
Macam mana ya?
Cengginilah aku.
Usah peduli ya.
Ini akhir.
Letih mengajak.
Pergi senyap lagi bagus.

:)



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: