Sunday, August 26, 2012

Susah.

Susah kau nak puaskan hati orang ni.
Tambah tambah yang cakap orang pandai tup tup dia sebenarnya buat jugak. :)
Tak marah tapi eh geram. Haha.

Hidup ni macam orang jugak.
Sebelum kau nak wangi mesti kau kena bau busuk dulu kan? Sebab tu nanti kau usaha nak bau shedap! Haha

Contoh senang.
Mat mat bangla yang datang kerja kat negara kita ni, semua bau ketibas- ketiak basah.
Bau dia kau takpayah cakap
Aku berani taruh cium ketiak sendiri selama setahun dari duk hidu percuma bau dia orang.
Haa. Dia orang datang kerja susah susah sebab nanti nak hidup senang wangi wangi nanti.
Ibarat kena susah barulah senang kemudian hari.

Sama lah macam orang yang suka cakap orang
Pastikan awak awak wangi dulu sebelum cakap.
Kei aku tipah palo free kei. * realiti saya takdelah sekasar ni. Hihihi

Bak wani ardy cakap
'Biar orang jadi orang dan kita jadi kita'

Thanks kakwani :) saya pegang kata itu biar kita tak pernah jumpa secara depan pun, jumpa dimata buku dari hati fahaman dah cukup :)

Sweet kan saya -.- hihihihi


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: