Sunday, September 30, 2012

Hyeppp.

Tadi nak taip email tertaip habb.
Ohh nama paling saya gerun.
En habb :) pensyarah food writing yang bikin saya kaget dan kecut tiap kali matanya dan mataku menyapa mesra.
Letih otak nak perah. Bahasa melayu saya handal tapi penggunaan bahasa kedua melemahkan urat saya.
Terkejut my heart bila dia tujukan saya yang selalunya biasa hide and dia seek suruh saya baca apa saya karang. Sumpah. Itu paling saya takut ketika itu. Senyum seksa. Adehh.
En habb,saya rindu. Tsk tsk.

Okay dah.
Semester ni dah rasa dah bahang dia.
Nak buat partime entah boleh entah tidak.
Assignment sama projek. Duit dan duit lagi.
Tapi makanan tetap masalah besar untuk fikir apa yang hendak dimasak buat jiwa dan si pemimjam jiwa.
Air tangan cinta katanya. Aheraheraher.
Rasa nak kerja sangat membuak.
Tapi malas
Tapi nak duit
Tapi malas
Tapi taktahulah.
Goyang kaki gigit kuku

Mungkin lebih baik kiranya assignment yang aku karang. Sobss.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: