Saturday, September 8, 2012

Kepercayaan.

Its not easy to trust someone isn't?
Yaa.
Aku punya kesukaran itu.
Setelah jiwa hati mata dan rasa aku.
Dibakar bunuh rompak siat bedal kelar secara paksa dan terpaksa oleh kau kau dan kau.

Takpernah senang.
Susah hidup aku.
Sebab selalu kena lap sapu kesat bekas bekas yang kau tekapkan.

Aku takmahu manusia macam kau hidup dalam dunia aku.
Pergilah. Pergilah mati.

Tawar juga hati aku pada manusia yang baik untuk sementara.
Itu pembunuh utama.
Bila dengan dia aku lumurkan segala.
Aku bercerita tentang aku.
Kau ingat senang untuk aku mula?
Yaa aku tahu kau bosan dengan aku.
Dengan sedihnya bahagian aku.
Tapi apa kau tak nampak kau dapat kepercayaan itu?
Kau dapat yang aku tak buat pada orang lain?
Kau tak nampak?
Kau kata itu ini begitu begini.
dan aku dapat tahu.
Kau baik juga dengan yang sebelah sana.
Bukankah itu seperti dikhianati?
Kau sama seperti mereka.
Dan aku tak mahu kamu.
Aku rela hilang kawan dari hilang kepercayaan.
Sekurangya aku masih sanjung kebaikan kau pada aku sedikit masa lalu.
Aku tak salahkan kau.
Salah aku.
Bikin kau bosan sama aku.
Persahabatan seharusnya lebih manis bukan?
Aku janji ini yang terakhir.

Aku cuma punya separuh bahgian kepercayaan.
sepenuhnya aku dah bagi pada DIA.
Lebih2 aku samarata pada kau dan kau.
Rate tertinggi untuk keluarga besar.
Seterusnya kau dan kau.
*boleh dibilang jari.

Maafkan aku yang buat hidup kau begitu.
Tapi jangan lupa, apa dah kau buat pada hidup aku.
Terima kasih.




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: