Tuesday, October 9, 2012

Demam :/

Seperti tahun yang sebelumnya
Aku demam time time camni.
Ingat lagi waktu tu bola tengah kecoh.
Piala suzuki kot.
Sebabkan demam, aku takdapat tengok final Malaysia vs Indon sebab tahap demam yang tak mengizinkan.
Boleh cakap aku surrender awal.

Susut jugak la masa tu.
Hahaha.
Sebab kempunan, aku pergi Malaysia vs Bahrain kemudiannya yang dimananya Malaysia mendahului dan ditinggalkan tak sampai 6 min, Bahrain dah 3 gol.
hangin jugak time tu.
Time tu je la.
Semangat.

Taknak cerita tu.
Sekarang tengah kehilangan fungsi bau bauan serta rasa.
Nak makan semua benda tapi tak habis.
Nak macam macam dan ikot nafsu.
Jangan ana, jangan.
Simpan duit buat beli furby :)
Eh!

Hahaha.

Dannnnnnnnnn
Ubat lah yang aku akan makan paling last bila demam ni aku dah taknak.

Sebab sakitkan penghapus dosa :)

Hehehe. Semoga cepat sembuh ana.




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: