Tuesday, November 20, 2012

Dear Friend.

Dear friend,
How are you?
I miss you.
Do you miss me too?

Dah lama kita tak bercakap kan kawan.
Macam kita sebenarnya bermula dari Stranger.
Sedangkan dulu kita yang paling tak boleh tak ada.

Awak ingat tak dulu dulu?
Macam mana dan kenapa jadi begini ya?

Saya pernah cakap rindu, tapi katanya awak sendakan saya.
Sejak tu, saya diamkan saja apa jua terbuku.

Apakah persahabatan saya terlalu murah untuk awak?
Yang boleh untuk awak ketawakan.
Dan beri awak pilihan untuk khianati saya?

Kepercayaan saya punah disebabkan itu.
Saya tak nampak awak jahat.
Saya cuma lihat manusia berubah.
Berbeza dahulu apatah lagi sekarang.
Bukan salah awak seorang, kawan.
Mungkin saya juga ada onarnya.
Peluang tak memihak untuk perubahan kita.

Saya lebih bahagia begini.


Cumanya.
Saya nak awak tahu.
Saya cuma rindu.






Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: