Wednesday, November 7, 2012

Kata hati.

Apa kau tahu rindu itu sakit gila?
Tak tertahan tahan.
Persis disiat siat hati.
Ubatnya cuma bila kau dapat tatap Dia walau hanya sekilas, itu cukup memadai.

Untuk aku.
Jika aku rindu.
Aku tak mahu lihat.
Aku tak mahu dengar suaranya.
Aku tak mahu.
Aku takut aku takkan berhenti menangisi.

Sakit.

Seperti mana yang aku sedang lalui.
Aku akan menjadi teman kepada diri sendiri.
Bermesra dengan sunyi diselangi tangis.
Berborak dengan isi hati.
Memujuk dengan manja.
Kuat ana. Kuat.

Langsung saat itu,
Bila aku sebut mama, ayah dan yang lain.
Aku capai tuala.
Buka shower sekuat mungkin.
Semahunya aku keluarkan.
Yang tinggal hanya sendu dan ketar.

'Dah Ana,Cukup untuk waktu ini'.






Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: