Wednesday, December 26, 2012

Si Tua dengan Kartoonnya.

Hahaha.
Taktahu nak cakap apa.
Nak bahan diri sendiri.
Haha.

Akulah Si Tua yang akan tetap selalu teruja lihat barang barang Kartoon.
Aku yang paling nak beli.
Aku yang kononnya malu tapi mahu.
Aku, Si Tua dengan Kartoonnya.

Sebut saja apa tentang Sesame Street.
Dari ke Tshirt hingga ke mainan, aku ada :)
Hahahaha.

Mengimbau ketika ke syurga membeli belah Chiang Mai. Beg aku cuma penuh dengan tshirt segala jenis Sesame Street dan juga Spongebob.

Dan baju tu kekal dalam favourite list sampai sekarang. Sampai ketiak dah kuning berkeladak. Sampai bertukar kaler lain sebab basuh baju yang putih tu bercampur. Sampai lusuh. Boleh bawak bergaduh kalau kotor. Sayangnya aku kat mereka :')

Hahahhaaha. Belum kira bantal,keychain, pensel case,buku dan apa jenis barang.
Aku addicted.

Aku ada patung spongebob sebesar sofea yang aku tinggal kat rumah sebab si amira pernah kata patung tu kalau tiba malam dia bercakap. *kalau bab seram aku tak suka.
Aku ade jugak patung elmo yang dah aku carik sebab ..... Dan bila sedar nak jahit balik nasik dah jadi bubur. Boleh buat sambal. Hancur carik carik bulu ayam. Haha
Sayang gila aku kat elmo tu. Maaf geng, kita tak berjodoh. Haahah.

Aku suka kartoon. Spongebob dan Sesame Street. Comel. Macam aku. Hahahhaahhahaha.

So kalau nak ngorat. Macam tu la. Paham paham. Hahahaa.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: