Thursday, February 14, 2013

Happy Birthday Bestfriend!



Happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to the best ever friend the world!
Nur Aisyah Tahirah
happy birthday to you :)

yeay!
tua dah awak! :)
please imagine saya nyanyi ;p
hahaha


hmpphhh. 

Selepas dua belas tahun, saya masih ingat pertama kali kita bertemu (aaaaa selebet molek time tuhh), apa yang telah kita lalui dan makna kehadiran awak pada saya.
dua belas tahun bukanlah masa yang cukup untuk saya mengenali awak sedalam dalamnya.
tapi saya cuma mahu awak tahu betapa bermaknanya kehadiran awak pada saya yang ketika itu cuma berusia 12 tahun :)
dari situ, saya kenal apa itu persahabatan.
betapa seronoknya saya ketika itu. 
*awak dan ramizah orang pertama dibelakang saya yang sangat saya percaya.
saya, awak dan ramizah. 
saya rindu.
takdir tidak menyebelahi kita bila kita tidak lagi bersama untuk hari hari seterusnya selepas
Sekolah Ismail Petra 2.
dari jasa baik Amirah Hassa bagi saya tempat duduk disebelah awak pada hari pertama saya disekolah itu membuka satu buku baru pada saya tentang persahabatn.
mungkin ia tidak bermakna apa apa bagi sesiapa, tapi bagi saya, awak dan Ramizah sahabat dunia akhirat saya.
walaupun kita terpisah jauh, jarang berkomunikasi dan mungkin bukan lagi orang pertama yang saya berkongsi cerita, percayalah
saya rindu. rindu kita yang dulu.
ingat saya selalu lepak rumah awak walaupun kita tak buat apa apa. bercerita tentang siapa siapa, kita tetap dengar. banyk yang kita lalui kan?

buat sahabat kesayanganku,
Aisyah dan Ramizah.
terima kasih kerna ada untuk saya.
terima kasih sebab tak jemu bercakap, dan sms tak penting saya.
terima kasih sudi memimpin jalan saya ke satu perasaan luar biasa.
terima kasih untuk persahabatan berharga ini.
terima kasih.

maafkan saya awak, andai saya pernah tak ada untuk awak.
maafkan saya jika tidak mampu memjadi sahabat sempurna.
maafkan saya atas kurangnya makna persahabatan yang saya tunjukkan.

selamat 23 tahun buat sahabat kesayangan. 
semoga lebih dari 12 tahun usia persahabatan kita.

semoga selamat dunia akhirat.

Selamat Hari Lahir Nur  Aisyah Tahirah Ismail.
i love you always!







* eh tetiba teringat soalan pertama awak tanya masa mula mula saya duduk sebelah.
"awak minat artis mana eh? Qface? Abby? Erra or yusry?"

hahahahahahahahaha.

dan saya tetap ingat mizah minat dooh ko erra nga yusry.
haha.
lebiu !