Wednesday, February 5, 2014

Sushi day 3!

Assalamualaikum!

Kaifa asbahtum?

Ana bikhair walhamdulillah :)

Hari ini dah hari ketiga sushi saya.

Alhamdulillah.


Hmmmmph.
Tak tahu la siapa yang menyebabkan ketagihan saya pada makan pelik ni.
Pelik sebab bau dia pelik. Hihihi.
Untuk first time take away, saya berjaya menjadikan mama geng saya. Kikiki.

Dulu dulu selalu pergi beli dengan Amira kat Jusco. Take away lepas tu makan tepi tasik. Hmmmm. Rindunya :(

Mula mula macam trauma jugak, dengan bau. Dengan rasa. (Masa tu makan yang tamago) manis. Blerghh jugak la.
Lepas tu dah mula kemaruk.

Paling suka, kanamaki.
Selalu. Itu je yang boleh telan, itu je jenis yang tekak ni nak. Haa.

Tapi sekarang, dah pandai campur tuna -.-
Dah mula ambil yang salmon.
Satu peningkatan la gamaknya.

Hmmmmph tapi

Tapi...

Tapi..

Sebenarnya bukan hal sushi. Bukan sebab kecomelan bentuk dia.Bukan rasa kesedapan dia. Bukan.

Tapi momen.
Momen momen yang.

Manis
Pelik
Masin
Lazat
Indah


Sushi Saya dan......



Salam A'alaik.
Fi Hifzillah.






Hmmmmmph.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: